søndag 2. november 2008

Fire nye prosjekter og to ufoer.

Behovet for rusk og rask pose ble for stort.... Måtte bare sy meg en etter fri fantasi. Hadde det første stitching bilde som jeg laget liggende, og sammen med reststoffer ble det en raskpose.


Her holder jeg på å applikere englene på en juleløper. Holder på med to forskjellige samtidig og begge er i lysestoffer. Kanskje det blir en julegave eller to?


I helga har jeg funnet fram to ufoer. Det ene er to "gla i deg"-bilder. De har ligget i flere år og ventet på at jeg skulle stitche de ferdige. Nå er det gjort. Lurer på om det ene bilde skal få plass i et resteteppe. Den andre ufoen er en toalettveske som vi skal ha på badet for å ha ting og tang i. Har brukt rester fra La rose løperene som jeg sydde i sommer.






Den rosa og brune løperen er en Bente-løper fra AnnaKa. Den blir en julegave når den er ferdig.




Ingen kommentarer: