lørdag 20. februar 2010

Maskinquiltekurs

Torsdag var jeg på maskinquiltekurs på Quiltegården. Berit Strand Bunæs var kursleder og lærte oss å frihåndsquilte. Er bitt av basillen og har frihåndsquiltet en påskeløper. Herlig. Har bestilt bøker om maskinquilting også, så nå er det gjort:)

Laget prøvelapper på kurset og disse har jeg i dag sydd lommetørkleetui av. Ble et dusin - hele 12 stykker. Har noen flere i rødt liggende på vent.






Mens OL ruller over tvskjermen har jeg holdt på med litt håndsøm. Har laget meg et nåleetui og en løper i rødt og hvitt. Holder på med å sy sammen løperen nå.







I dag var det Crazydag på Heimdal og Syskrinet hadde 30% på alle ordinære stoffer. Kunne ikke la et så godt tilbud gå i fra meg, og jeg måtte bare handle litt:)



Disse stoffene kjøpte jeg på Quiltegården da jeg var på kurset.

Ingen kommentarer: