Lilla er nok en av mine yndlingsfarger, så derfor måtte det bare bli en adventsduk i lilla og beige med en "dæsj" av gull. Er nesten tom for lillastoffer nå:) føles godt å få brukt opp stoffer som jeg har hatt liggende i nesten 10 år. Er fornøyd med resultatet og etterhvert skal jeg få den quiltet.
Suddgummi: hitta din nya favorit bland alla färger
for 6 dager siden


Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar