søndag 14. november 2010

Kurs på Quiltegården - japansk inspirasjon

4.november var den andre kurskvelden på "Japansk inspirasjon" med Laila Skauge som kursleder.
Jeg var ikke helt ferdig med de tolv blomstene til kurskvelden. Jeg manglet to, så jeg gjorde ferdig disse, og sydde så sammen rammen rundt. Midtfeltet var jeg ferdig med på forhånd.
Nå venter jeg på bias og vlisofixtape til rankene rundt. Jeg har kjøpt linser som jeg skal bruke til de små bærene. Er så spent på hvordan det blir til slutt:).
Mønsteret til teppet er hentet fra denne boka.





Kursgjengen samlet


1 kommentar:

Hanne-Kristine sa...

Så flott toppen din ble, ser du vente på baisene du også :)
Liker å hekle eg med og vottene dine ser lekkre ut og de blir sikkert deilige i bruk nå når kulda e her :)
Ha ei flott uke, hk