mandag 18. april 2011

Awards

Jeg har fått samme award både fra Rita, Grete og Cicilie. Tusen takk, det er hyggelig å vite at noen er innom på bloggen og liker det de ser!



Med awardene følger det noen regler. Awarden skal gis videre til 5 bloggere som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan inspirere hverandre. 1. Man må linke til den man fikk awarden fra. 2. Man må sende awarden videre til 5 andre bloggere. 3. Man må svare på 5 spørsmål.



Spørsmålene er:


Hvorfor startet du å blogge?


Dataverden fasinerer meg og som lærer må jeg følge med på det som skjer. Jeg begynte å blogge i 2008 da jeg virkelig fikk øynene opp for alle de flinke quilterne rundt om i verden. Å blogge gjør at man dokumenterer det man lager og får inspirasjon fra andre til å starte på nye arbeider. Du verden så mye nytt jeg har lært gjennom bloggverden.




Hvilke blogger følger du?


Jeg følger quilteblogger - med både quiltere fra inn- og utland. I tillegg er jeg svært interessert i interiør, så jeg følger også noen interiørblogger.




Favorittfarge?


Jeg er glad i mange farger, men de som går igjen i klær og tekstiler er lilla, turkis og svart.




Favorittfilm?


Favorittfilmen må være Hjem, kjære hjem. Den kan jeg se gang på gang.




Hvilket land vil du besøke og hvorfor?


Jeg vil svært gjerne dra til USA igjen. Var der i 2007, og det gav mersmak. Jeg og mannen drømmer om å kjøre fra kyst til kyst og bruke lang tid på turen. Vi får se hva det blir til... Da vi var der i 2007 hadde jeg noen år med quiltetørke, så det ble ikke besøkt så mange quiltebutikker, noen jeg må få en ny sjanse til:).



Jeg vil gi denne adwarden til:


Mona - selv om hun har 101 følgere. Mona du er en av mine favoritter.
































Kreative bloggere med mange fine produkter!!!!

3 kommentarer:

Quiltefia sa...

Hei!! Tusen takk for award!! God påske!! AnneK:-)

Berit sa...

Hei, så hyggelig med Award. Tusen takk.
Håper du hadde en fin påske.
Nyt våren.
Klem Berit

Mitt lille rosa syrom sa...

Tusen takk for award, det var kjempekoselig!